Reklamní trh je bezpochyby jednou z oblastí, kterou pandemie nového koronaviru velmi zasáhla. Nejdříve absolutně změnila komunikaci našich klientů a v dalších měsících očekáváme pokles výdajů na reklamu tak, jak bude krize dopadat na jednotlivé segmenty.

Od chvíle, kdy nás pandemie zasáhla se ještě více snažíme o proaktivní a intenzivní komunikaci s našimi zákazníky. Jen ojedinělé zakázky byly zrušeny, většinu jsme posunuli na následující měsíce. Prioritou pro nás vždy byl a je dlouhodobý vztah s klienty a zachování jejich důvěry. To vnímáme jako důležitější aspekt, než krátkodobý výpadek zisku.

Ať už budete u nás požadovat superpostery nebo CLV plochy, můžeme Vám garantovat, že na kvalitě našich služeb jsme neubrali. Naopak nás tato situace motivuje, abychom stále pracovali na jejich zlepšování.
Těšíme se na nové příležitosti a výzvy.

"Prioritou pro nás vždy byl a je dlouhodobý vztah s klienty a zachování jejich důvěry. To vnímáme jako důležitější aspekt, než krátkodobý výpadek zisku."

Další novinky

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas.