Poskytování dat pro nákup a vyhodnocování kampaní OOH odstartováno! Asociace měření venkovní reklamy (AMVR), jíž jsme součástí od jejího vzniku v roce 2014, začíná poskytovat mediální data.

Společný projekt AMVR se jmenuje IMPACT a je v něm k dnešnímu dni zahrnuto 16 083 ploch od formátu CLV až po velké plochy jakými jsou třeba superpostery.
Metodika měření je postavena na dvou pilířích. V Impactu se kombinují jak informace získané z tvrdých dat o průjezdnosti na komunikacích, tak informace získané z výzkumu měření sledovanosti a studie mobility, provedené na reprezentativním vzorku mobilní populace 18+.

Nyní je nově pro klienty k dispozici aplikace Inventory Delivery System (IDS).
Ta umožňuje již pracovat s daty členů AMVR a vyhodnocovat ukazatele při přípravě kampaní.

Na datech, které si klient ve svém počítači a ve své licenci aplikace vyhodnotí, tak obratem zjistí, jaké mediální parametry (GRP, REACH, FREKVENCI a další) v populaci 18+ má jeho připravovaná kampaň. Klient tak dostává na svůj stůl silný nástroj na přípravu kampaní.

"Na datech, které si klient ve své licenci aplikace vyhodnotí, tak obratem zjistí, jaké mediální parametry (GRP, REACH, FREKVENCI a další) v populaci 18+ má jeho připravovaná kampaň."

aktuálně:
bohužel, z důvodu Corona vir je projekt poskytování dat ze strany AMVR pozastaven. A to do konce roku 2020.

Další novinky

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas.